lördag 17 juli 2010

Kom ut till garaget i skaplig tid på fredag em, då va topparna redan av, men lite tur hade vi nog att vi inte gick vidare i elimineringen i Piteå, 1:ans kolv och foder var skadat, så en runda till hade nog inte varit så hälsosamt.
Jag tar med mej blocket till Andreas på Birka motor, så får han hjälpa till med att byta foder.

Idag var jag och Benny ut tll Taxinge för att hjälpa Gurra med hans rodbygge, jag har tillverkat en ny vindruta till hans busrod - Ford 34, han hoppas få den klar till Hotrod Reunion nästa helg.

Bussen fick ett scoop till elverket, jag hoppas att det är det som är felet, att den inte får nog med luft när vi kör. Det får vi se i veckan då jag ska till E-tuna med tältväggarna för att få fönster på dom, det blir lite instängt utam fönster.

//PG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar